Đăng nhập
Framing gender equality and norm shifting: A case study of The Pillars Campaign (Nha Nhieu Cot) on Vietnamese social media
Dành cho IOS
Dành cho Android
Dành cho Windows
(Lưu ý: Sử dụng ứng dụng Bookworm để xem đầy đủ tài liệu. Bạn đọc có thể tải Bookworm từ App Store hoặc Google play với từ khóa "Libol Bookworm”)
Xây dựng thương hiệu quốc gia Austrialia qua chiến dịch Aussie News Today trên facebook năm 2018
Truyền thông thương hiệu quốc gia Trung Quốc trong đại dịch Covid-19 (Nghiên cứu trường hợp của báo điện tử Global Times trong giai đoạn từ tháng 05/2020 đến tháng 12/2020)
Tác động của truyền thông tới chính trị quốc tế những năm đầu thế kỷ 21 (Trường hợp mạng internet và truyền hình tin tức toàn cầu)
Framing domestic migrant workers in Vietnamese news media during the Covid-19 pandemic
Nationalism in discursive legitimation: An analysis of the Vietnamese communist party's Bamboo Diplomacy discourse on digital journalism
Attention cycles and visual frmaes of climate change imagery in the Vietnamese national media
Media coverage on climate - smart agriculture message on VTC16 (Agriculture Television Channel) in Vietnam (2021 - 2023)
Digital Nationalism through Tiktok short video on the U.S and Chinese presidential visits to Vietnam 2023
Vietnamese informal sex education through feminist lens: A discourse analysis of the Open Up (Cởi mở) podcast
Reactions to school violence in online newspaper: A thematic analysis of Vnexpress user's comments